Monday, December 18, 2006

病中胡言

嘩, 唔係掛, 病到花貓咁色都無網友留言慰問, peter呢幾日大大話都收到一百幾十個來自friend club好友的慰問電郵, 有些還很細心教Peter如斯這般, 加強低抗力對付病毒, 所以都話親疏有別.
但想清楚, 網友們不知道閣下五顏六色, 而見得再寫網誌, 都應該好得七七八八了, 就無謂矯情啦.
所以話呢, peter IQ勝過rice小姐, 只是eq低.
看來, 社保基金還未沽招金(因為成交量不多), 這始終是一個陰影, 但若見13個幾, 理鬼你沽唔沽, 湖南有色我都未一樣多謝社保基金沽貨, 暴跌後買進勁賺. 有問, 為何獨愛招金? 你知道peter花心, 先愛紫金, 後愛寧金, 現愛招金, 好正常的男人心態. 當然, 不只如此, 我信招金才是龍頭, 雖然表面數據明明話紫金是龍頭, 這就叫做功力了, 知冇. 如果不知, 就買多一些我老同學黃易大師(佢真係老過我)的小說及隨想來看, 增加智慧.
近期新股熱打殘那班金手指, 所以peter在推介時好縮骨叫人低吸, 但咁又點買到303這類好公司的股票呢, 就算跌回到45元, 你問peter買得味, peter會說, 話它平又未算好平, 貴就不算貴, 講咗等於無講, 死味?
有怪莫怪, 吃太多種藥, short咗!
竟然還未賣廣告, 美國份wsj的女記者專訪了jr, 其實冇新意, 但透露了jr想搬去大連, 星港沪好似落選了, 又話jr特別看好瑞郎, 因此立即聯絡問個究竟, 原來...., 至於沽美元早就係事實, 除了買瑞郎外, 還買.....
靚美人樂樂現時在紐約繼續學中文, jr夫婦想出了一個認字新方法, 詳情記得明天買份et, 兼送樂槳彩照.
至於網上那些盜版, 雖對peter厚愛, 但是犯法行為, 要知peter幾神通廣大, 線路滿天下, 是否想試試坐花廳的姿味?

8 Comments:

Blogger gun67 said...

Peter 兄, 希望你真係多多保重, 我好難先搵到你呢d質素既高人, 而家燦兄又吾寫啦, 我真係吾想你都走埋 ( 雖然我每日都睇et同每星期份mt ),所以請你天口涼就著多件衫啦 !!
言歸正傳, 社保基金沽招金都無mud肉食咯, 招金日日係咁跌,真係有d失望,你咁早入市, 會睇幾長遠先 ??

5:41 PM  
Blogger 謝斯柏賀維士 said...

呀,peter 兄多多保重
要快 D 好返迎接聖誕喎 :)
招金好像跌唔穿 $14,真係想社保基金快 D 沽

9:31 PM  
Blogger peter said...

Peter通常都係做清兵, 15元不覺得買貴很多, 但第二注要忍, 社保基金現價應該不會沽吧, 14元守得幾穩, 有大盤等待它來沽. 希望金價跌試600美元吧!
好股票收囇貨就開車, 世房就是最佳例子, 連peter的貨也在八元多便「騙走」咗, 慘情.
And thanks for all the comfort.

3:13 AM  
Blogger "大肚兜爹地" said...

保重身體
泰股暴跌14.84%,對港股(H股)有沒有影響?

4:48 AM  
Blogger Adam Chan said...

Peter,
保重身體!
我日日都要睇你在et的文章先至充實架~

6:07 AM  
Blogger Tim said...

哈哈,傳媒人食得咸魚抵得渴,唔死得就梗係要開工喇。好似小弟早排傷風咳,咪一樣要對住個鏡頭做節目。其實今年算好了,記得去年曾經連讀賽後檢討都唔夠氣,捱足大半個月至有起色咋!Touch wood, touch wood!點都好喇,祝你早日龍精虎猛,過個快活聖誕!

10:02 AM  
Blogger Tim said...

補多句,係咪真係去上海考察(籍口)?我年內去過兩次了,真係好鬼喜歡個種紙醉金迷 feel,夾時間無妨做個伴喎。

10:09 AM  
Blogger peter said...

多謝各位人兄人姐的慰問, 身體毛病太多, 一時之間仍要食藥. 不過精神好了不少.
Tim, 你重係咁口臭, 不過又係事實, 傳媒人有得死無得病, 慘情慘情. 大家都要保重身體.
係亞, 不過要等春夏, 你知我幾怕凍. 都有一兩年無去上海啦, 如果俠女比peter去參觀一品, 都晤錯. 你知我份人, 單係旅遊無㽼, 要加埋工作(現時就加埋炒股)先得. 如果可以落實再和你講. 話時話, 上海依家有無跑馬場呢?

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home