Tuesday, February 19, 2008

x哥, 我錯了, 錯在沒有即時公開閣下的名字

讚peter敢言不敢當, 因為在呢個世界, 敢言即係唔識撈, 得罪人. 所謂寧得罪君子莫得罪小人, 比個謎語大家估, 有老友記話比peter知, 你本書登了一篇不應登的文章, 有人好小氣.
原來佢講的是58頁那篇, 最初發表於05年, 當時不知某人其後會在政界飛黃騰達, 去年結集成書時, 也不是peter主動揀選, 只是一時不慎, 沒有抽起.
當年網上曾有人討論「是何人」, 似乎沒有人識答, 既然無人識, peter又無講出來, 本來是自由表述小意思, 但有人唔高興. 暗箭傷人無事生非好小家, peter也不會怕閣下.
立此存照, 大家做證.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我沒買peter哥你的書呀,因為我覺得太貴,但我有存著這幾年雜誌、是那時的雜誌?

5:53 PM  
Blogger Vincent said...

本書借了給同事, 要取回才可再看.

Peter, 你會否在專欄講解一下科索沃獨立情況?

11:31 PM  
Blogger Digital Analytics Learner said...

過o左咁耐我都估唔到.....

7:56 AM  
Blogger 豺狼 said...

我翻睇咗你本書,
答案在59頁.
等我又估下燈謎,
係唔係當年揸住隻茶杯果位仁兄?

4:34 PM  

Post a Comment

<< Home