Tuesday, December 19, 2006

「老板」入貨

多謝各位問好. 醒你隻好嘢, 又係招金, 我「老板」低價入咗貨, 周三一定反彈, 輪唔到我13個幾去溝淡買了, 佢好精叻, 我買後跌咗5至10%才買, 通常都中.
見咁多人慰問, 又醒多一樣, 係專業的Derek哥介紹的638, 唔好以為業績倒退, 全年會賺到ba ba聲,
後年展望更佳.
貪平, 買668, 我坐緊艇, 但繼續買, 派完七角特別息後, 每股還有淨現金八角, 如無意外, 係想低價私有化, 到時跟peter一齊食大茶飯, 敢唔敢?
今日寫欄, 不寫泰股寫港股, 都算出位了, 教你如何新股賺盡. 識做就花六元買份et, 每天存下peter篇專稿. 一兩年後再讀, 必定知道識到peter, 不枉此生了(對唔住, 又short咗).

2 Comments:

Blogger gun67 said...

Peter 兄, 真係服你同你老板, 睇得咁準, 今日隻招金鬼咁靚, 輪到我後悔無落多一注, 唯有研究下你介紹既其他愛股, 希望可以補償返啦 !!! 今日個市又好似食o左藥咁, 隻國壽同港交所至誇, 真係搞到我心癢癢想放,你點睇呢, d PE 咁高 ??

11:36 PM  
Blogger peter said...

我「老板」入貨, 證明又中, 連我嗰第一注也返了家鄉, 現時炒資金流向, 外邊還有大把錢黎買中國貨, 最終緊係爆煲, jr預期會這樣, 但到時可加碼低吸喎, 但到時可能都輸清光了.
所以, 有錢要做對沖, 少錢要識保留現金.
我會賣622, 加碼184及281, 哈哈, 貪平本性難改.

2:32 AM  

Post a Comment

<< Home