Monday, January 22, 2007

才女才子

今日股市大升, 但我在mt提及的兩隻股票都出現回吐, 有朋友話, 謂peter係你叫人沽184及低價才好買1818, 拿拿拿, 老實講, 不是現價不看好, 只是要講jr熱炒前買進的道理, 事實上, 我今日貪得意也買回少許184及增持少許1818, 表面上都係買貴了.
peter問jr新畢業買什麼好? jr教年青人學商品, 如何學? 明天看peter專欄.
星期日雖有交稿但請假參加Carol和阿東的婚禮, 這是peter2000年加入et以來首次參加周日婚禮, 皆因阿東盛意拳拳, 阿東和Carol都是電子傳媒的紅記者, 當晚各電視台新聞部高層和名記者名主播等都有出席淺水灣酒店的婚禮. 阿東是我入行以上最看好的年青一輩舊同事之一, 當年他未畢業已被我招入報章做full time同事(這是我入行廿年來唯一的一次, 至今仍無後來者), 兩年後他轉職電視台, peter雖感不快, 但也知道這對他的前途有助, 果然他努力求突破, 成為傑出的名記者, 今次娶得才貌雙全的Carol, 真叻仔.
他們是在「秘密熱戀下」拉埋, 在這裡peter再祝新人love forever.

3 Comments:

Blogger gun67 said...

Peter 兄想問下你對今次的三隻新股有 mud 睇法, 吾知可吾可以講下呢 ??

5:23 PM  
Blogger peter said...

gun67, 我想唐唐那隻較有短炒價值.
yellow 兄, well done, 622當然會有盈利, 現價我會短炒波幅.

11:03 PM  
Blogger 金曹 said...

嘩,yellow 兄摸頂出貨,好利害喎。佢隻同系兄弟百仕達#1168好似上得仲有力,點睇?

2:38 AM  

Post a Comment

<< Home