Tuesday, January 30, 2007

燒豬不怕燶?

豬年來了, 這是火豬, 金豬抑或土豬, 占卜師看法不一, 連解讀也有不同說法.
peter查原來與盛唐有關, 總之, 信心爆棚, 不僅是股票, 內地眾多豬年收藏品也在熱炒, 請看peter明天et專欄,
But beware, hot usually means turmoil!
怎麼近日無厘反應, 收視下跌? 請幫我找個答案, 根據622的最新發表, 其帳面NAV應值多少? Thank you.

7 Comments:

Blogger  said...

無回應 =/= 收視下跌
可能有好多CD-ROM呢

小弟就係Peter's blog及專欄之忠實讀者
加油!保重身體!

10:07 AM  
Blogger 茶餐廳老板 said...

I'm one of your long term reader cos got you before you're hot!!!


收視下跌 cos you're not hot!!!
一切順利

10:42 AM  
Blogger mlchan69 said...

你o的fan屎仲係度.
自問無料秤622. sorry.

我都係鐘意吹石油多o的, 今日見到新聞話中國會增加石油儲備, 唔知同jr 有無關呢哈哈, 我相信當然無喇. 不過見到溫總去非洲都要傾石油, 都係信石油股長期可看好, 不過短期都係睇美國需求同opec 佢地齊唔齊心, 如果有某個別國家無生性就煩要等耐o的喇. 仲有peter 話石油的war premium 咁就要睇呀殊仔會點喇.

11:07 AM  
Blogger peter said...

多謝大家捧場, 豐兄, 我只望每天收視增一千, 個個買et閱讀peter的專欄便可以了, 暫時無需谷收視, 否則到時要學notastranger所講,要影張hot photo展露排骨博mud周刊介紹.
michan69, 中國石油儲備太少了, 所以jr敢在跌市仍在做好友, 又唔見謝仔在油價70美元樓上時唱淡? 這就是大師和博出位者的分別.

12:46 PM  
Blogger "大肚兜爹地" said...

我日日都买ET和探访您的BLOG. 加油!

7:58 AM  
Blogger adyzhu said...

我也是天天看的ET專欄評論和blog,吳体無舒服。

4:25 PM  
Blogger peter said...

多謝各位

6:34 AM  

Post a Comment

<< Home