Thursday, February 15, 2007

老師病了

阿伯果然救了港股一命, 否則新年假期的情緒都受影響, 現時真的又進入全民炒股時代, 消息滿天飛, 的士都播財經台, 近日散戶少炒窩輸多炒垃圾股. 去洗頭個個講number, 還話peter的升得不夠快, 又是莊金們和偽金手指們發達的機會了, 八成散戶都將成為輸家.
要記住雪茄屁股絕非垃圾股, 垃圾股絕非cigarbutts, 要懂得分清楚就是勝利者, 否則你閱讀peter的文章也無用.
我近年最尊敬的老師患了老人病, 自己無實力發展其「帝國爭雄」學說, 只好又在et寫goodmouth Franz的文章, 及簡介其理論. peter咁吋, 肯以「humble student」自居, 你會知道Franz是真正的大師, 同時他很坦率, 也願意聽不同的意見. 只望他早在康復.

2 Comments:

Blogger gun67 said...

Peter 兄, 希望你老師可以早日康復!! 睇完你今日專欄, 真係覺得自己層次好低, 要多d 從你地d 高人學習 !
2006 年好彩有緣拜讀到你o既文章, 自問投資方面吾算盲毛, 但絕對吾係高手, 總言之, 希望豬年更好, 新春過後你會點睇呢 ??我自己就覺得有d 隱憂, 尢其國內吾知會否受加息影響, 所以而家未敢部署!
最後祝你身體健康(見你成日話自己有小毛病)同新年快樂啦 !!!

10:21 PM  
Blogger peter said...

gun兄, 多謝你的抬擧, 學習和分享已變成我的人生, 學到老, 學不完. 我缺乏運動, 也擔心日後有Schurmann老師那樣的毛病, 不過近期常常氣管敏感, 兼且常感壓力大, 所以理應做多點運動. 但比較懶和時間不多.
內地現時未算加息, 只是收緊銀行借貸, 我想遲早要加, 不過,應該只是壓著升勢, 而不是要推跌股市, 貨幣升值, 一是買樓另一是買股, 中央覺得寧願民眾炒股不炒樓, 要建和諧社會呢. 居者有其屋很重要.大陸應學星港.
我新春將去旅行,都不知算不算是休息, 但總算是充電兼考察吧.
在香港近期資金流向炒垃圾股,並不健康, 但我一向買股不買市, 近期亦多持現金. 三四月間是業績宣布期, 到時一起找出更多好股票吧.

2:06 PM  

Post a Comment

<< Home