Wednesday, March 07, 2007

特工門開拍

原來唔經唔覺收視已超過十萬, 在冇宣傳的情況下都算唔錯, 不過, 各位兄弟姐妹至緊要多提意見, 否則就冇心機了.
特工門就快拍成電影, 又係莎姐做女主角, 唔好卦, 本能2已好難忍佢的假上圍.
不過特工門案雖有替死鬼, 但還有好多手尾, peter明天在et披露.
安倍都抵死了, 紐約時報今日竟也發表社論炮轟安倍慰安婦言論.
若果當娼無害, 不如請安倍的妻女以至情婦到歌舞技丁倍客.... (dirty mouthing).
眾多分析員叫唔好買細價股, PETER緊係唔信啦.
有peter冇窮人(好似安倍咁食錯藥!)

10 Comments:

Blogger Unknown said...

恭喜哂,一直都係呢度既棒場客,之前你提過813自用,不作推介,本人亦都係813既fans,Ipo重貨一直keep住,之前調整亦有增持, 本人認為中線目標價19蚊, 但由於最近國家政策等原因股價有所影響, 業績亦未知幾時公布,Peter可否提供意見作參考

7:56 PM  
Blogger peter said...

多謝阿joe,若每日keep 住一次人次已不錯. 813可說是對市場的最大教訓, 初時分析員都叫唔好買. Ryan敢於長期持有, 很好, 我想, 由於內地貴價樓受壓, 可部份套現, 最遲在靚靚業績宣布後開始套現.

2:49 AM  
Blogger peter said...

應該是每天有一千人次便很滿意.

2:50 AM  
Blogger fourwong said...

Peter 經常提起澳門啦,想問你對賭業股既前景有咩睇法?本人正想考慮投資27....

4:39 AM  
Blogger peter said...

wong, 應該係由你教我.

10:32 AM  
Blogger Tim said...

早排頻吹維珍老細想玩澳門賭業,敲剩一度奧馬仕(959)大門,所以乘機又炒作一番,還有潮州議員件金沙中介人股,又話有盈利保證,不過連佢大哥都骨水落車,可見概念歸概念,最後邊個出局或畀人吞併都未知。提多一句,唔可以剩係睇賭場收入,酒店入住率都相當影響盈利,唔係咁容易摸透行情。講番三四線細股,我覺得大市震落來時等於進行了淘汰賽,個D人炒我炒對象好容易變歷史價,都係要做足功課兼夠水位至可以沾手。最後又提下件中國礦業,下個月有隻洛陽欒(音聯)川鉬業掛牌,隨時當影子股先炒。

10:51 AM  
Blogger fourwong said...

多謝tim的分享,本人最近去過澳門作實地考察,星際娛樂場的氣氛,人流,招待一點也不比金沙娛樂場差,相信27的管理層是可相任得過的.
乙水仔那邊,將會建成以威尼斯人為中心的賭城,27的地盤正正在威尼斯人的旁邊,一條馬路之格,是金都娛樂場,雖然現在較少人去.
959,澳博不入流呀!

5:48 PM  
Blogger Tim said...

Wong, 我有位uncle打銀河工,佢話好睇唔好食,因為內地客好多捨得賭唔捨得使,佢地精靈到走返去拱北酒店過夜,事關成千蚊酒店房,對佢地來講等於內地交一個月租,假使你留意下,27於金光大道之地盤歎緊慢板,何解? 另我到過新葡京,氣氛同環境都勝過梁朝偉,金沙都靜左唔少,至於永利,個格局太豪咯,內地人混在咁環境,盞渾身唔自在,等於你牛記笠記去半島high tea,人地唔白眼自己都覺得束縛。以上純粹個人看法,交流交流下。

7:17 PM  
Blogger fourwong said...

首先多謝Tim的分享.
我估27不想和威尼斯人對撼吧!客人可以威尼斯人裡面坐船仔,真有新意.
個人睇法,我不喜歡新葡京.外型太重殺氣,門外播的音樂太老肚了,橙色的制服像保安員,招待也不好.但新葡京最少沒有葡京那種龍蛇混集的感覺.
其實34和54也在考慮之中,但小弟是基本分析的低手,從眾澳門概念股中選出雪茄股不易.所以非常多謝Tim的交流,小弟得益不少.

5:20 AM  
Blogger peter said...

我唔鍾意啲鬼佬賭場, 雖然銀河幾好住, 法老王據講也是澳娛分支, 雖無銀河咁靚, 但賭場旺我. 小注悅情, 呢點peter在賭場完全控制得到, 算是eq較高的一面.

4:34 AM  

Post a Comment

<< Home