Wednesday, July 11, 2007

美國變碧桂園

次按起風波, 但美國樓市是否很危呢, 我想暫時未必, 明天會介紹由於美元跌吸引不少英國人到美國置業, 說明了主要的泡沫是在倫敦而非紐約.
股市在高位玩過山車, 除了cigar butts之外, 宜多持派息高的股票, peter正增持某新寵待收息. 你估是什麼股票呢?

43 Comments:

Blogger XTC said...

peter,
我估你在增持599。
現價1.20
派息 0.055
息率 4.58%
除淨日 05/09/2007

中唔中?

6:29 PM  
Blogger Kenneth said...

518 ?
週息率 7.56 %
就快公怖業績.

6:48 PM  
Blogger george said...

TMNT? Its current price is even lower than that when you firstly recommended(ex-dividend), and it's going to announce IR next month.

7:09 PM  
Blogger Unknown said...

1225?
NAV1.06, PB不足0.9
息率8厘以上
PE8
流動比率2.94倍
無負債

1:02 AM  
Blogger panda said...

Peter :
635 or 599??

635 已經跌到0.95P/B, 好抵買! 預計玩具業績受經濟增長帶動會顯著上升.......
至於 599, 今日升左 5%, 我會等股價回番D 先考慮入.

1:04 AM  
Blogger gordon said...

Peter,

我看似乎635有問題,股價己低於250天平均價,是否基金低價收貨?我們不知,祇有他們才知曉,但現在已跌至市值價,好似很便宜,實際真不知原因;Pls comment!

3:11 AM  
Blogger peter said...

gordon說得好, 我在書內曾引述朋友會走勢派專家談某些走勢異常基本因素似佳的細價股, 635近期就是這樣, 要小心.
我所謂的新寵, 是指我曾推介的股票, 部分人答對了.

4:17 AM  
Blogger gordon said...

Peter,

635的前景是否太劣,我真不相信,早前635入聯交所申請分拆業務上市,是否預知分拆不成功,但我相信不會,配合市塲現在資金充裕,其做法是正碓,股價偏低,大可能有某基金持貨不足,如成功分拆上市,其股價必然超HK$2.00,主因現時上限蟹貨後多,分拆業務上市時間要多久?請指教。

5:40 AM  
Blogger Unknown said...

peter兄若是599則不能說是你的新竉了.你在很久前已竉愛這隻股.

6:12 AM  
Blogger Unknown said...

Peter,

366在$10.5-$11似乎已跌定了,你會否也收集此舊愛呢?

7:54 AM  
Blogger 小虎 said...

我估518同德仕,但係e隻嘢唔係點行喎

7:56 AM  
Blogger peter said...

Peter前有三愛股, 後有新三寶, 其餘的重點推介都被視為「新寵」.
基金勁估635, 我們可能不了解內情. 但也可能只是基金經理要面子, 蝕了便清貨不留在帳面上. 所以, 還是要留意下次宣布中期業績為佳.
我近日再買585, 但一定不再推介,haha.

1:33 PM  
Blogger Unknown said...

Peter,你在專欄提到184現價極抵買.而其股價則在股東大會起一浪低於一浪.我在$7附近入了貨.現在已跌超過10%了.你建議我應嚴守止蝕,還是守到業績公佈?

8:04 PM  
Blogger Unknown said...

Peter,

近期你的愛股都紛紛潛水, 我跟你買左 635, 184 同 281都一路尋底, 我仲係高位買左 184@8.5..:< 今日仲跌穿埋 6蚊, 你的睇法有無改變 ? 仲係睇目標 10蚊嗎 ? 至於 635 應否止蝕呢 ? 我諗 d 基金可能察覺到 peter 之金手指功力, 所以夾埋泥沮擊你的愛股......考驗大家耐力...希望守得雲開見月明啦 !

8:17 PM  
Blogger panda said...

Anne :
我仲慘過你, 我係7.96入左, 依家仲揸住, 不過我考慮低d再入, 因為知道呢隻股係玩長線, 資產淨值高, 可以守...不過市塲焦點唔係越南股度...冇計啦!

8:22 PM  
Blogger ELVIS said...

Peter,

我都係7x買左184,1.2 買635,救命!

8:49 PM  
Blogger ho said...

第一次留言
我都有係7個幾買184
我覺得似係大戶係度壓價收貨
我留意左一陣子
不過信少少好喇
不過我有信心
基本因素無咩變
又無咩壞的新聞
我睇過vietnam 酒店房租的價錢愈黎愈貴

雖然蝕緊都幾多
但我都有信心!

9:05 PM  
Blogger gordon said...

Peter,

你的愛股,必部是基金沽貨對象,除了599,668這隻高息股,基金部不買貨,其怪,而此股在17-7-07宣報業績,都沒有人買,我相信有一個可能性,現在市塲主導是紅色股,而大部份基金會看到紅色股還有很大的長升动力,資金有5成買此類股,你看看很多二、三線股的表現,就有啟發。Peter, Are you agreed?

9:41 PM  
Blogger fourwong said...

基本因素無變,何須止血?進取者應加注.

9:58 PM  
Blogger Unknown said...

唉, 我係 8.5 買 左184, 仲死啦, 你地都係 7.xx 者.....我希望寧買貴莫買錯就好了!! :< 大家的策略都係 "等 "

11:56 PM  
Blogger XTC said...

"Get them before they're hot." Jim Rogers

I wonder if 184 is sufficiently cold enough now.

12:40 AM  
Blogger george said...

Peter在書中曾說,對於好公司好股票,止蝕和低吸分別適用於短線和長線投資。現在的問題是,對於184和635這類股票,假設大家已決定作長線投資(事實上亦然,否則應已止蝕),若果跌幅逐漸擴大(例如超過15%),應該如何自處?真的不用訂下止蝕位嗎?

書中也以周生生為例,當時周生生的基本因素沒有變壞,但卻得到技術分析專家的警告,可於跌價急跌前清了貨,避過一劫。這是走勢派的功力。

若我們學習基本分析,卻沒有技術分析的修為,似乎很難避得過如此不明不白的急跌。但精於一門分析已經很困難,若要兩派兼備,更是難上加難。

實在令人困惑…

1:21 AM  
Blogger panda said...

澳門威尼斯人渡假村即將開幕,會動帶澳門地產向好,184將受惠. 越南酒店房價及角子遊戲收益持續上升,基本因素冇變壞. 不過今日d沽貨唔係排隊沽, 而係即沽果種. 大手有44k 係5.92 即出, 唔似散戶沽囉!

2:00 AM  
Blogger panda said...

George :
非常同意你的說法, 跌15%以上唔止蝕就已有抱著長線持有的心態, 因為現在才止蝕好像遲了, 已錯過最好的時機. "寧買當頭起"的傳統智慧又發揮作用,peter 講過下跌時買貨比上升時高追更危險. 好在買的時候覺得升左咁多唔便宜, 所以都係入左一手, 跌到去NAV時可以再入揸長線(三年左右). 郭主席家族持有七成股權,基金想狙擊都幾難, 唯有寄望派息高D!

2:36 AM  
Blogger peter said...

635暫時唔識看, 184係有人玩嘢, 留意下周在mt的分析.
高價追貨其實應訂止蝕價, 若你年初在三至四元便聽peter話買184, 便不會愁, 所以要熱炒前買進.
對peter來說, 184是正義小股東與壞人之戰, 堅持下去每次股東會都去開去罵那些不合情理的做法, 遲早會有對沖基金或私募基金出來收拾壞人.
你們番查本blog的紀錄, 可見大馬激成小股東更慘, 事實上, 大馬股市今年勁升, 大馬激成卻玩盈利倒退, 大馬分析員三年前已謂值15馬元, 現價只是4馬元!
我不覺得其他舊愛新寵有問題,只是有些朋友高價才追吧了, 請深入再讀我的新書「發掘超值股」, 先讀前言部分, 了解買cigar butts的基本道理, 長線和短炒的分別, 今後便不會盲目高價跟number了. 就算跟也會訂止蝕. many thanks to all, especiallyfor those who attended the AGM with me, and we should know that 184 still has very good assets, and even MR, Kwok did not dare to deny that a revaluation will make 184's real asset flies at the moment, though he is afraid of the bird flu, what a farce!

4:34 AM  
Blogger  said...

我都係高追了184,初初見佢節節敗退,都好心"up",但依家反而唔想184反彈住,因為既然基本因素無變,反而想加碼!希望peter你周一於mt講完,唔會即刻爆升啦~

7:37 AM  
Blogger  said...

完全同意 豐 的意見

9:03 AM  
Blogger panda said...

Peter :
我唔明白184若重估資產,另股價飛升,理應大小股東都會開心, 但何解董事局要刻意隠瞞公司的真實價值? 何氏家族已佔絶大股數, 應該不會怕基金的狙擊.

9:49 AM  
Blogger ELVIS said...

Fion,

I guess they want to privatize the company.

10:20 AM  
Blogger panda said...

再番看PETER的新書,應該184想私有化公司才有刻意隠瞞資產的舉動.

10:33 AM  
Blogger ELVIS said...

5.7 will be a strong support. If drop below 5.7, next support will be 4.9 & 4.3

12:03 PM  
Blogger peter said...

如果壞孩子基金之流入股超過5個巴仙, 便有好戲看了.
除了低價可私有化外, 還有眾多「少數股東權益」, 盤數幾複雜, 大量隱暪資產以至盈利, 若非被港交所或證監發現營業額有問題, 初時也不想宣布在喜來登開電子賭場, 古靈精怪算死草, 所以先有持75%也自己玩衰自己. 有誰會信他們自己在越南和澳門這幾年沒有新搞作? 只是不用公司名義搞吧了, 我有時懷疑公司是否真的有8億現金, 還是好似海域咁已搬來搬去.
有些人本性有問題, 不去壯大上市公司如陸氐般趁牛市大展拳腳, 大小股東都得益. 本來以為有人經過股東大會便會改過, 但原來好小氣, 利用貨源歸邊近日又搞小動作.
我多次講過, 若自己放棄監管的權利, 不如投降沽貨不用長期哭喪. 否則就一定要盡好股東的責任, 出席任何股東大會以至發動香港和大馬的小股東, 不斷聲討惡行.
若再玩盈利倒退, 明年我就不會那麽「君子」了.
peter若訪問星州政要, 必定會提出有人損害星洲聲譽的問題.看看李資政和李總理怎樣看?

1:23 PM  
Blogger Theo said...

有冇人知道635什麼時候公佈業績 ?

6:06 PM  
Blogger Unknown said...

讀完標哥的傑作, 真係獲益良多。 聽到這麼多184的負面新聞, 我住在海洋花園, 原本都看好184, 184在海洋花園未賣那三棟樓, 在威尼斯人開幕後, 市值應更高, 但現在也不敢買184的股票。
另外, 聽您介紹281都好像在澳門有地皮, 您知在哪一區嗎? 若知道在哪一區, 我也可以去考察一下及做下評估。 澳門即將落實建輕軌, 預計在2011年落成, 樓市又有炒作概念, 並且途經海洋花園, 照 ”正常” 計對184應有刺激作用。

7:53 AM  
Blogger "大肚兜爹地" said...

好彩184有人玩野,否则又怎可以低价入货

10:03 PM  
Blogger QQCattery said...

peter:
其實如何可以知道一間公司持有多少現金,
多少其他公司股權, 多少地等?

12:38 AM  
Blogger peter said...

上去hkex.com網貼便可查到各上市公司發表的年報, 281的年報有列明所持物業, 澳門有地有舖, ben或其他澳門朋友可去看看, check吓係唔係爛地爛舖.

3:15 AM  
Blogger Raymond said...

Peter,
有關635上次股價趺至1元左右向你請教如何是好,而閣下提議如股價再跌至$0.96元的話你會再增持及再看中期業績,但此股今星期五收市價$0.92元,唔知閣下有否在$0.96元之間增持此股呢?而此股一直在尋底確令好多人失望,不過Peter你在(4:34 AM說635暫時唔識看)嚟句話實在過份!何解呢?因Peter是我們的老師,如今老師向全班同學講(我暫時唔識教書啦,不過~同學們要繼績賣我本新書睇呀!)同學們呀! 同學們呀! 我們真無奈呀!

5:34 AM  
Blogger Unknown said...

Are you a HK value investor? Join www.thevaluecircle.com today!!

The Value Circle is Asia's premier community of value investors.

6:45 AM  
Blogger Bendog said...

看到Raymond兄你的留言,我想為peter平反一下,(首先聲明一點,我亦是635和184的輸家,兩隻股票都已止蝕.)但整體來說,跟隨peter的意見買股票還是成績不錯的.

第一,我認為作為分析員,覺得之前的假設有問題,改變方向沒有問題. 有問題的是那種覺得有問題都要堅持的那種分析員

第二,以基金的人力財力關係,他掌握的資料一定比散戶多, 鬼佬牌日日沽635,"暫時唔識看"這評論亦很合理

第三,自己買股票當然要自己分析,不可以把責任歸咎於他人

我只是有感而發,如有得罪,多多包涵

9:07 AM  
Blogger peter said...

對於635的斬倉潮, 較早時只能提出兩個不同的看法, 供大家參考, 暫時真是不識看, 因為基金斬倉可能是比我們知得更多, 也可能是未能獲利而不願在帳面上顯示, 若有耐性及信心可以待宣布中期業績.
嘩, 重話做我的學生, 早就講沒有金手指, 沒有免費午餐, 要建立自己的分析和買賣方法 peter只是業餘投資者, 我暫時也是635輸家, 也真的不敢下結論. 請重讀發掘超值股的前言, 留意朋友會走勢派專家Thomas的看法, 便可知道我為何不敢對635的怪現象下結論.
大家可提出不同的看法交流, 如果宣傳「跟peter買股輸死人」, 就只會笑死人而已.

12:46 PM  
Blogger fourwong said...

Raymond你條友實在太無股品,祝你在股票投資市場上早點收山,有得睇無水買.

7:36 PM  
Blogger tom said...

隱者龜不是有電視版在美上映緊?有無乜消息及收視率可參考呀?

9:10 AM  

Post a Comment

<< Home