Tuesday, December 15, 2009

潮汕之行 鷹美展翅

在莎姐和samson陪同下, 在潮汕過了一個很愉快的考察和動筆之旅, 有關投資策略方面可先看周三的頭條日報專欄. 大導演拍了上千張頂級靚相, 想不到莎姐不僅可以做靚靚模特, 也是攝影發燒友,拍得之人.
詳情就要留待新書披露了.
大市調整, 如果2368跌番落2文幾peter仔未可以又偷懶遲啲先寫書?怕且好難啦!!
除了在高清jade創富坊的節目明年將增至每周兩次及有新形式之外,peter亦很可能為某網站寫三個月晨早專欄, 朋友們敬請留意!
聖誕將到溫暖地方休息幾日, 充好電迎接2010. 希望間旅行社代book酒店唔好再玩嘢.

9 Comments:

Blogger elvis said...

Peter,邊間旅行社玩野, 下次來我家book, 包你滿意.

1:43 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,我5個好朋友剛剛裝机頂盒,希望新一年收視率提升,長做長有.

2:36 AM  
Blogger Andy Yan, CFA said...

2368, $2.x?
hahaha
It must be sth wrong if this really happens

6:14 PM  
Blogger Unknown said...

"架車仔回吐壓力大, 雖然我重有貨, 但都唔敢看好了."


hi, Peter, 你所指的車仔是1225嗎? 唔敢看好是指長線定短炒, 因我有貨....lol

6:38 PM  
Blogger rickyhkg said...

just read headline, good report for 2368,site visit view !

I think 2009 is a good year for stock investment.

let's plan for 2010.

8:24 PM  
Blogger Unknown said...

啱啱睇完頭條, 終於明白點解2368今日抽升, 比我入多啲貨圥衝4蚊啦!!!

標哥你係得0既!!!

9:28 PM  
Blogger peter said...

ELVIS, 你係邊間旅行社, 下次幫襯你.
好多謝你HOIYI, 希望維持好的狀態做好節目,唔會令大家失望.
架車仔味係嬰兒車, 如果早就上車, 無問題, 我最後蝕番少少暫時離場, 因為覺得佢有沽壓. 埋單當然重係賺唔少.
ANDY, NEver SAY NEVER!!
SAY IF THE MARKET FELL TO 19000 LEVEL.
THANK YOU RICKY。
TERRY, 與我無大關係, 你要留意啲基金買盤, 與過去有好大唔同了!! 過去除淨後先散band, 臨宣布業績再買過,依家情況有變,有新基金入貨.
隻酒股大跌我繼續買, 係唔係醉咗? 好彩無推介比大家, 同黃大哥一起飲算了.唔好跟啦,杯洒好激, 要好有膽色!!
我本來都驚, 好彩有黃大哥方程式的輝煌紀錄.

8:24 AM  
Blogger Unknown said...

HAHA ...Peter...Remeber to switch off your mobile phone when you are on live broadcast.
Merry Christmas !

5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

借問曾先生一下,這兒的文章能否轉載?

9:55 PM  

Post a Comment

<< Home