Thursday, November 23, 2006

求救者 請自救!

今日精神稍好但工作忙碌,現時才上來,希望有好精神參加friend club周末的重要gathering, 因為想找出如去年初般的紫金作為friend club全年推介.
599再回軟,妹頭,知點做了吧!
新股有一隻最值得抽,你估peter講什麼?
你知道佛老最大對手是誰?明天看et的peter專欄,今次是理論化一點,但切合中國國情,毒蛋毒魚是好事,為什麼, 看看peter的中國心如何解讀!
et的競爭力系列好評如潮,你又怎能錯過?
有無厘頭郵件問4個幾買了366點算,不用公司或isp郵址當然不回信, 可在這裡談談,我個三叫買你唔聽,叫回軟至個七買你唔聽,上咗三元peter已叫超買,上了四元peter早就賣了,又怎識4個幾賣比你? 現時係清倉式派貸靠嚇,三元peter敢買回少少, 你敢加注嗎?jr點講, get them before they are hot, 熱炒前買進,知冇?唔好話我鬧你,係伸錢入你袋!高價追貨一定只係短炒, 即係一定要定下止蝕!否則你等於送錢給peter用, thank you.

5 Comments:

Blogger peter said...

I buy goodman and joe

11:56 PM  
Blogger Adam Chan said...

請問peter 為何會看好招金呢?

3:09 AM  
Blogger Cory said...

我亦重鎚了招金, 但我更睇好中交建...... 另外, peter 唔好意思, 用左hotmail account send email 比你, 希望你將email 內容守秘, thanks.

8:54 AM  
Blogger 稻草人誌@wosix said...

點解無人提下隻積層版既?

9:49 AM  
Blogger mlchan69 said...

睇ET分析招金基本因素只是一般. PE 比紫金, 靈寶只是低少少. 負債亦高. 不過我都同意PETER 講, 都應該可以飲餐茶....

6:41 PM  

Post a Comment

<< Home