Monday, March 26, 2007

tmnt熱銷

在蛇口休息了兩天,在招商地產地頭近碼頭一邊, 很有瑞士feel, 各國美食店都有, 鬼佬多, 吧也多(也有點灣仔feel), 我一向喜歡到該地的酒店休息, 這裡距離南山書城亦不遠, 股經愈出愈多, 真係大時代.
tmnt熱銷, 較預期為佳(可參考tim在留言的貼士), 我終於也發覺585好超, 雖然有主要股東減持, 但建立口碑後, 荷里活生意唔憂做, 明日peter在et專欄當然繼續goodmouth tmnt及再講635及585的優點, 好有道理, 但et專欄例不講股價, 所以, 在這裡講少少給大家聽, 至於隻彩星輪, 如識計數仍可沽正股買輪, 不過, 一定是負溢價才買, 因為散家碎股多沽貨量不少, 同時今日mt篇稿也吸引了一些短線客.
華爾街無運行, 新屋銷情欠佳趁機回吐, 但原來係樓價中位數上升了, 即係話班地產佬去唔倒貨重要加價, 緊係無運行, 但暫不影響一般消費, 例如周末整體票房較去年同期升了兩成.
有留言問970前程, 答案係:等宣布幾時排期上畫, 我也唔知還要等多久.
至於有問599點解咁勁, 上月早就話係一元股, 緊係冇每個星期一都買mt看peter專欄了, 咁緊係賺少好多啦. 有peter, 冇窮人(入咗青山亂講嘢)

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Hi Peter,

我跟睇你的專欄好耐, 不過近期工作忙到好多野都唔記得, 可能柏金遜啦就泥.....所以 miss左幾期, so sorry, 無時間睇當然後悔不已, 而家希望 peter大人比個機會我....而家 635, 585 或970尚有得玩嗎 ? 可追入嗎 ?
唔希望再錯失黃金機會, 幫下手唔該...thanks so much

6:02 AM  

Post a Comment

<< Home