Sunday, April 29, 2007

酒店怎估值

唔知大家有無看我周六的et專欄, 美經濟面臨滯脹, 但股市照樣創新高, 可以見到資金熱錢的威力, 總之, 當日圓仍唔識大升, 股市衰極有限. 在香港, 暫時應是上落市, 使七一回歸十周年可企於2萬點以上, 最好當然係創新高啦
內地股市也是升極升唔完, 央台「經濟半小時」都冇佢乎, 北京師奶醒過jr, 如今是豬市, 愈豬愈發.
622係三愛股, 但近年的搞法令peter也頭痛, 曾想過打佢入冷宮, 不過, 又發覺它已過了最劣時期.
看完激成的宣布, 盈利較預期為佳, peter這隻07年新年推介, 雖然早已大幅超過4元目標價, 兼且管理層作風保守, 對小股東欠佳, 但現價仍十分便宜, 無理由低過陸氐. 詳情記得看明天mt專欄.
另外專欄沒有計算一個問題:
一間酒店一年賺七千萬, 年增長率過去保持兩三成, 若果它上市, 可以值多少錢? 幾多倍pe才可吸引投資者申請? 15倍貴唔貴, 20倍貴唔貴, 30倍貴唔貴? 其他優質酒店股做緊幾多倍pe? 我呢間係越南胡志明市的一級酒店(內有電子娛樂會所供會員享用), 無理由及不上其他酒店卦?
我本書還在最後努力中, 石老師和黃易都寫了代序, 又找了一些名人推薦, 通常作者無料到就要靠這些了, 請多多射住! 到時買多幾本送朋友, give me a face, OK?

21 Comments:

Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

6:58 AM  
Blogger Unknown said...

Peter 新書一出小弟第一時間飛身購買, 但可否有 Peter 兄的親筆簽名?

6:59 AM  
Blogger Unknown said...

sure ! 買多幾本送朋友 !

7:07 AM  
Blogger fclub said...

Must buy! 搞返個簽名會啦!

7:54 AM  
Blogger Digital Analytics Learner said...

你出完書, 記住多o的update blog呀. 無得日日睇唔係好慣 (當然我都有買et喇)

9:09 AM  
Blogger peter said...

et press會在6月底搞一場下午茶簽名會,石老師也出席, 大家暢談下半年有什麼好股. 如何買票(保證不會貴)?遲些留意et廣告,我也會在blog通知, 據知人數有限(最多坐二百多人), 只辦一場, 買票請早.

9:25 AM  
Blogger kennethchowkayiu said...

peter

622一經peter品題, 即刻發狂向上升,
peter 魅力認真沒法擋

之前258 d貨都'責'左好耐
peter可否比小弟一些意見
現在是否'換碼'的好時機呢?!

6:32 AM  
Blogger peter said...

258只宜長線, 走短線輸死人. 前途在於何時宣布已把部分一品租出. 到時便會炒一轉或甚至是專勢.

8:04 AM  
Blogger kennethchowkayiu said...

唔知peter 簽名既新書會唔會都有炒上既空間呢?哈哈! 到時我一定會帶埋老婆仔女去捧你場!

好想問下peter 對1083 係咪同622一樣好信心?

9:52 AM  
Blogger Unknown said...

635打算分拆玩具業務上市, 聽聞有往例可循(即今天的渝太地產??)
小弟股齡尚淺,不知635當年有否為小股東着想?定是玩財技損害小股東利益?
謝謝!!

6:55 PM  
Blogger peter said...

分拆應是介紹上市形式, 即小股東有得分新股, 使玩具和地產行業分開, 過去分家, 主要是兄弟分身家的結果, 與現時情況不同.
我認為是中性偏好的消息, 因為到時我懂得分析, 而我的讀友們應該亦唔會執輸, haha.
想搵peter班friend笨, 無咁易.

4:22 AM  
Blogger Cory said...

Peter, 查X斯玩野, 退出World Bank 同IMF, 你點睇? 會唔會玩到美國後欄失火?

6:12 AM  
Blogger peter said...

cory, 查仔short short 地, 以為自己好威, 其實, 只是布殊(或任何一個美國總統)暫時唔得閒收拾佢.
在後欄搞搞震, 同時愈來愈高調, 美國兩大党都判咗佢死刑, 佢要小心殺手的冷槍!No kidding.
CIA 又有什麼不敢做!

1:44 PM  
Blogger george said...

不由你不信...585已比復活假前跌了一半...有突!!

4:22 AM  
Blogger peter said...

如果未止蝕都唔知點算好. 要查查佢的nav, 看看是否由概念股變成雪茄屁股.

4:56 AM  
Blogger Unknown said...

Hi Peter,

你的新書我一定捧場 !

我跟睇你的專欄好耐, 不過近期工作忙到好多野都唔記得, 可能柏金遜啦就泥.....所以 miss左幾期, so sorry, 無時間睇當然後悔不已, 而家希望 peter大人比個機會我....而家 635, 585 或184尚有得玩嗎 ? 可追入嗎 ?
唔希望再錯失黃金機會, 幫下手呀唔該...thanks so much

7:57 AM  
Blogger kennethchowkayiu said...

Peter,

黎緊一期mt你會著默於那一隻股票上, 等我搶先自己分析一下, 唔好成日都抄功課啊!

9:39 PM  
Blogger peter said...

bb 和ken 都幾貪心, 都話咗好多次唔准問number, 因為係低層次的動作.
下次緊係又認叻, 有邊啲新寵股已由毫子股變一元股? 有分拆消息股? 諸如此類....

2:25 AM  
Blogger kennethchowkayiu said...

peter 可否將範圍收窄呢? 例如係邊類型股, 有咩特質, 等我得閒既時間冥想一下!

4:13 AM  
Blogger george said...

距離公佈業績前兩個多月,已企穩於1元之上,抵Peter認叻啦。

7:18 AM  
Blogger  said...

Peter兄,

香港飲食派送後全無起色應否繼續持有?

9:28 AM  

Post a Comment

<< Home