Friday, May 04, 2007

「魔鬼」網誌

恒指創收市新高, 係少數股份帶動, 中石油最搞笑, 巴郡開股東大會之前宣布發現大油田股價勁升, 皆因有巴郡小股東要求股神沽中石油, 理由是在什麼地方採油不道德之類.
巴菲特早已解釋不會沽中石油, 但美國小股東們勇於提意見, 我們香港的小股東若不團結起來, 連股東大會也不出席, 就不要埋怨被大股東欺侮了.
下周mt文章就會提到手上的愛股新寵, 那些有好舵手, 那些有惡劣大股東, 這與筆者是否仍持股並無關係, 有好講好, 有衰唱衰, 有則改之, 無則加勉.
不知你們有冇看「魔鬼經濟學」, 作者芝大教授原來也寫網誌, 明天et欄會介紹他日前其中一項觀察, 及Peter的看法.
書還在最後整理中, 較忙碌所以少寫blog. 多謝大家繼續留言, 問number就可免則免了, 發掘了寶貝, 則請拿出來分享.

3 Comments:

Blogger omega said...

PETER,終於都可以係你個blog留言啦。首先要多謝你隻184,雖然我既本金唔多,但都可以賺到餐下午茶。哈, 現在我正努力學習你的股票分析方法。希望有一日能夠做到好似你咁叻啦。

10:46 AM  
Blogger beginner said...

今日換左賺錢之神3, 第一時間就睇peter 的揀cigar butts 的方法, 我開頭以為搵cigar butts 係揀d 剛公佈驚人業績的公司, 原來係相反...

另外想問, peter 你係點搵到599 呢隻股呢?

8:22 AM  
Blogger peter said...

Omega and Sun, Thank you.
我稍後的新書會介紹我及Friend Club如何揀選到偏低的好股票, 當然包括599.

3:57 AM  

Post a Comment

<< Home