Monday, December 15, 2008

比亞迪起飛&else

提供咗咁多資料, 1211終於擇定dm車出世日起飛, 信peter的應該都可以在1211身上賺點聖誕禮物了吧! 如果未買, 就唔好高追了, 分分鐘會買peter的獲利貨, 是否已到價, you think you了. dm車出世後, 要看市場反應, 緊係前途無限啦, 不過依家仍是熊市, 知冇!. 所以記得通知更多friend上來, 看看peter證明自己唔係underperform, 只係有人非理性看到最淡, 唔接受其他看法, 連看好金價都係罪名, 真係比佢吹帳, 以為係地球停轉時, 哈哈!
有blog友提出東方錶, 對呢隻股我唔係好識看, 牌面上唔貴, 不過, 可唔可以派高息就唔知.
未買車股, 或者從其他車股獲 利, 想輪流炒? 1122呢隻衰嘢可以追落後, 因為成手現金, 兼西部大開發, 上半年業績稍有轉機, 現時係低價, 風險較少.
1169 係我比friend club senior members的聖誕禮物, 亦曾在本blog多次提及, 早已超額完成目標價, 勁炒之後回吐, 可再等候低吸.
有隻好嘢可能係我明年的首選, 佢的價錢低過2368, 估計同2368一樣, 末期息都會派12仙, 盈利重好過2368, 亦係全無負債滿手現金的公司, 你估唔估到係邊隻股, 最好你哋估唔中, 否則急升之後我又要找過另一隻全年愛股了.
至於2368, 除淨後見獲利回吐, peter又以買為主了. 中國當局估計, 在經濟調整期最利好運動服, 估計09年運動服銷售可增長兩成, friend club正安排去site visit. 之後, 會報新料比大家知.
留意, 依家係rangebound時代, 賺少咗無所謂, 最緊要重係要揀風險要低的來買, 有得賺就賺, 無得賺都唔會勁輸.

3 Comments:

Blogger Derek said...

哈哈~等左幾日都無人估,大家真係好合作。
估中的又唔想咁多人知住,若寫個心水No.出來俾曾sir話估錯後,就變左其他人估中的機會大增...呵呵! 大家都係繼續估完唔好講啦!

1:54 AM  
Blogger peter said...

既然Webb選了, 我的亦好快會揭曉了!

12:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

唔係媽媽生就是了。

不過我已經有好發現,就是唔撩凌,八毛錢股價、五毛錢現金,一毛六盈利,有六仙股息。

5:26 AM  

Post a Comment

<< Home