Monday, June 22, 2009

184大會預告片(歡迎大小股東列印備用)

2368因就快宣布業績勁升, 是意料之內, 只盼到時成績表比預期更好.
184周二中午在金鐘香格里拉酒店開股東大會, 到時可望見到新加入了董事局(當然是未及經過股東大會通過!)的幾位公子, peter仔欲了解他們怎樣分工, 那位負責投資.
公司手擁大量現金, 不用於正常業務擴張, 不分派給股東, 卻用於炒買炒賣, 還說部分已輸了套了現, 小股東們卻事後看業績宣布才知道, 年報卻又沒有解釋清楚, 管理層及核數師都要給個合理交待.
弱市時股價曾跌穿兩元, 公司不利用手上現金回購股份, 卻見大股東和某董事在市場增持, 還要小股東繼續同意通過讓他們發新股的權利, 豈不怪哉? (上半年每股賺50仙, 每股派息僅5仙, 股價大幅潛水, 熟知內情者可以低價吸納!)
公司全體股東盈利升得慢, 所謂的少數股東權益升得快, 少數股東權益與大股東有沒有關連關係呢?
新加坡的物業長期待售, 杏花村兩個單位長期待售, 應是沒有租出, 究竟是誰在享用呢?
公司從來不重估手上酒店資產市值, 只計算折舊, 使外界無法知道公司實際市值, 加上手擁大量現金派低息, 令到股價長期偏低.
金融海嘯, 管理層應與公司共度時艱, 有沒有減董事金和減薪?
疑問太多, 不能盡錄, 但這是典型當小股東無到的管理層, peter推薦各位研究商管的mba和phd生們作為論文題材.

5 Comments:

Blogger HOI YI said...

標哥,184班管理層我行我素,小股東意見當垃圾,根本唔想答,問多兩句都唔想答你,新加入的仔仔,好似蕃薯咁,試問點做大事,冇風格,年年去股東會出氣,都有啲樂趣.下年2000股又問到佢哋口呀呀!

7:14 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,我老公形容你地3人很專業,很高興認識到你們,佢從來未出席過股東會,佢好隨便,重怕佢失禮,好彩標哥讚佢.

1:48 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,講開王老吉,我老公經營6年飾物店3個月前約滿,是領滙的商埸,簽約要大幅加租,本來2萬2,新約要3萬1元,還有新增管理費,代客打耳洞肚環都唔掂,結果散貨走人,接下來之租客原來是王老吉,賣茶水真係掂.

2:34 AM  
Blogger peter said...

HOIYI, 你老公應該同你講囇激成啲衰嘢, 我實唔會沽囇, 每年繼續去, 等何家啲仔仔學吓嘢, 問吓佢哋老豆點解咁多小股東都大鬧.
有啲小股東我唔識, 年年都會換一啲人泥鬧, 今年係最經典, 何主席點完票立即走人, 往年仲會回答問題, 不過, 今年班小股東更勞氣, 因為往年的承諾完全唔對現, 例如話手上都係港紙唔會亂投資, 會考慮增派息和透明度, 點知一年worse過一年.
有小股東話要同佢鬥長命, 下一代繼續接棒, 我就希望管理層下一代會改過, 老嘢及早退休.
我兩個好朋友都係專業有牌人士, 我就只係三腳貓工夫, 你老公係nice person, 依家金融風暴, 做生意要忍耐呢, 重胡亂加租就換過個地方好過啦. 你得閒就買啲好股, 賺多啲.

10:40 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,客氣説話唔講,緦之非常感謝!

2:30 AM  

Post a Comment

<< Home