Tuesday, December 22, 2009

258+281

今晚做完創富坊節目後將搭機去溫暖地方休息幾日, 充吓電, 閒來繼續寫書. 祝大家聖誕快樂身體健康.
今日在兩個專欄提了258同281, 係經過最新調查兼且股市近期下跌才提出, jr教落, 熱炒前買進, 現時弱市更是人棄我取, 要有耐性, 明年四月宣布業績就是收成期.
最緊要是什麼, 就是有能力預估業績, 對於湯臣姐妹, 我沒有疑慮, 內地打壓過熱樓市, 但上海市民已普遍明白到, 擁有湯臣一品這樣的世界級豪宅是上海的光榮, 而川河的售樓政策符合中央要求.
湯先生曾有豪言, 「湯臣一品五百年不變」, 我初時也以為是胡吹, 後來才明白到這是指擁有優越的位置, 用最好的物料, 一品將與上海一起成長為國際級大都會, 所以charles和albert認為應保留兩橦長期收租, 及部份建設為會所型的中心.
短炒股票要止蝕, 但作為價值投資者, 若選對了, 便會有信心越低越買, 逐步增持(這是eq的考驗), 持有至某個目標日期, 很可能是宣布業績時, 再定行止. 當然, 若對大市無信心, 可待3月才買, 但到時可能要買貴一點了.

3 Comments:

Blogger ken said...

Dear Peter:
聖誕愉快

2010年將會是個有趣的年頭。來年的重點有三。
一) 匯控在內地上市。
二) 農業銀行上市。
三) 太古地產自立門戶

Should we buy 0005 now to wait for the IPO of 0005?

9:39 PM  
Blogger HOI YI said...

標哥,曼谷好玩好食,係唔係好正?有否去唐人街食好嘢?

3:01 AM  
Blogger peter said...

ken, 941會最先係上海上市, 但依家重係超弱.
hoiyi, 今次無去唐人街, 有去同四面佛講我發夢幾個馬仔號碼重得唔得, 元旦場場買1,2,4,7互串,輸就放棄, 以後信自己.
唔係拜神, 我自以為係咁高咁大,都幾狂妄!!

11:00 AM  

Post a Comment

<< Home