Tuesday, January 26, 2010

孔子其人其戲

呢牌個市跌到阿媽都唔認得,上hket.com看peter每日的分析吧, 依家有個豬樣在首頁, 比較易找到, 咁緊係要訂閱啦, 平過買報紙好多, 又可以看埋peter的偉論, 對不對?
唔使錢就周一和周三下午四時三十分看高清jade, 明天講跌市揀股, 唔好錯過.
早上緊係先拿份頭條啦, 今次講孔子風波同埋相關的股票, 我鍾意呢套孔子, 雖然阿凡達更好看, 至於係唔係買相關股票, 就留番比大家分析啦, 我唔會推介. 嘩, 先個牌隻意馬輸死人啦, 買電影股要做足功課先, 又唔係等於叫你唔買xyz, 唔阻你發達, peter唔係滑頭, 好多微言大義架!

8 Comments:

Blogger elvis said...

PETER,
為表支持, 已經訂閱, 屋企人都睇開HKET, 網上版更實惠.

8:31 PM  
Blogger Unknown said...

我都訂左啦....支持peter!

8:45 PM  
Blogger HOI YI said...

標哥,我都有叫朋友們訂閱,都好比面,不過佢地從來唔識你,fried club首選同埋你本人首選,都冇信心買,當佢地走寶!

3:21 AM  
Blogger peter said...

多謝各位支持, peter會更加努力, 在各個平台為大家服務, 希望長勝長有, 都成為極少數的羸家.

7:38 AM  
Blogger Sugar Coat said...

十卜十卜~
我都訂左啦~
昨日有看創富坊,你越來越從容不迫!

6:43 PM  
Blogger 行佳 said...

我都訂左1年加送2個月, Peter唔好淨係寫3個月呀
突然多左人訂, 經濟日報423可能值得買入,hohoho

7:51 PM  
Blogger 行佳 said...

以下關於田生8136的問題, Peter及各Brothers俾d意見

田生做舊樓收購,算不算災後重建股?

田生稱市佔率8成,是否高到疑似壟斷?

宜家情況,政府建議強制收購4月1日起由9成降至8成,是否好大機會通過?

舊樓業主, 會否好順攤賣樓, 比起災前?

田生是否事件慘劇最大受惠上市公司?

12:15 AM  
Blogger elvis said...

raymond 兄, 小弟愚見認為有炒作空間, 你看今日之股價, 相信也有答案. 但今日已經升了兩成, 還有沒有後著, 要放長雙眼睇了

6:48 AM  

Post a Comment

<< Home