Monday, September 13, 2010

請出席湯臣特別股東大會

湯臣建別墅新大計又變成唔湯唔水, 縮水打折但仍要投入幾十億元, 好彩涉及關連交易, 要開特別股東大會, 暫時未有確實日期, 請大家幫手留意進展, 第一時間通知我, 如果重係小股東, 到時同peter一起出席, 問個清楚.
嘩, 問題太多了, 疑點太多了, 總之, 有些人什麼也做不了, 只識每年收巨額董事費, 又唔理小股東利益,又唔理國家利益, 又唔理民意與中央對住干! 又點會有批文? 我蒙查查做咗幾年辯謢士, 呢次想唔發火都難!

10 Comments:

Blogger elvis said...

PETER, 我股票在證券行, 應該提出來才可以去特別股東大會吧, 對嗎?

8:28 AM  
Blogger Ivan Pan said...

要這樣的嗎? 那的確比較麻煩啊, 提出來手續費也一筆, 很不合經濟效益
應該不是吧?

8:32 AM  
Blogger HOI YI said...

銀行比較方便,只要有股東會日期,職員會幫你代辨,而證劵行可能比較煩.

9:30 AM  
Blogger peter said...

應可委托證券行代為轉名去開股東大會

9:53 AM  
Blogger Ivan Pan said...

我是用銀行的, 那到時要去銀行查詢了

peter 等一下我會跟一位朋友討論258
可能會有新想法, 如果得出結果或問題, 我會在hket留言, 讓大家討論一下

10:41 AM  
Blogger Ivan Pan said...

朋友睡了, 討論不了, 要明天了

10:58 AM  
Blogger  said...

peter , 恭喜你再次為經濟日報投資理財開專欄,祝你一帆風順,順順利利

6:54 AM  
Blogger Ivan Pan said...

對啊, 恭喜! 會不會內容跟另一篇不一樣?
不一樣就又要諗爆頭了, 哈哈


難得258無端端升11格見3.02

就到要去股東大會, 在銀行買的好像很麻煩, 因為上面的名字不是自己, 要去改
不過我一定會去改, 要去看你鬧鬼管理層

7:07 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,低聲下氣,重金禮聛請你返去寫專欄,相信佢日後都懂得尊重你,不過都冇所謂,多個收入豈不是更好嗎?逢星期一又要買經濟啦!

10:12 AM  
Blogger peter said...

多謝大家支持, 在hket.com會相應寫少一篇,以免讀友混洧, 我初時也覺得好像有些問題, 但也好, 我休息時間可以更加充足, 而收入方面, 相對是有好處的.
關鍵不在於稿費, 如果工作量太多就會影響投資研究.
另外, 請暫不買日貨, 日圓除外, 中方應炒高佢害死佢!
那個菅直人正廢柴, 地用前原做外相, 佢要上位緊搞嘢, 呢單嘢搞大最初就是前原管交通時的「功勞」.
我地政府唔再硬啲, 亦會成為國民遷怒對象, 外交部太過相信「日本朋友」啦! 我都低估咗今次日本政客的決心. 背後應重有人比膽佢地.
呢個時勢, 緊係要有啲黃金啦!
銀行代做過戶好簡單, 簽個紙就可以去開股東大會.

10:19 AM  

Post a Comment

<< Home