Friday, July 20, 2007

M&A 真相

peter有感而發, 連續寫了兩篇有關拆骨剝皮和收購合併的雄文, 從多個角度介紹當前全球最熾熱的金錢遊戲, 分別在周六和周一在et刊登, 可配合mt專欄一齊看, 應有所得.
635分拆玩具上市被批准, 意味著玩具業業績將有改善, 股價回升合理. 接到好多求救信, 好彩建議可忍耐到中期業績宣布, 從走勢看, 635到底反彈時成交大增, 似意味著有好消息, 我想, 豈不是有人春江水暖鴨先知, 我們這個市場又談何公平競爭呢? 證監是否應向老美學習, 查吓有沒有內幕交易.

12 Comments:

Blogger george said...

635突然宣佈分拆進度,加上下月的業績公佈,如要維持派息率,下月的股息應該相當"和味"。

想不到它這兩週的走勢如坐過山車,很富戲劇性。

今天258和281同時急升,令我聯想到281旗下公司的分拆。但仔細一看,成交量明顯增大的只是258,令我摸不著頭腦。

11:00 AM  
Blogger Bebeto said...

的確是有感而發的文章, 相信這裡不少人看了都會很有同感.

1:59 AM  
Blogger george said...

基金入股,有私心的管理層不能再閉門造車,業績須要向基金交代,開AGM不能再草草了事。

怎說也是Shangri La,怎可只讓人吃吞拿魚治和muffin?haha

8:54 AM  
Blogger Derek said...

春江鴨靠寫股佬於報章推介作煙幕,就有理由話跟報章推介買入。可能17號的大成交買得唔夠放,於18號推介見報就買得更放心。如果大家份報紙未掉,就可以睇睇佢推介的主要理由只有兩點1.生產微軟xbox遊戲玩具, 2.龍昌三個月升620%,但硬係隻字冇提準預分拆玩具業務上巿的事。可能分拆在他眼中唔係一個買入的理由,又或者個寫股佬根本就唔知635搞緊分拆,不過你地又信唔信呢!?

5:25 AM  
Blogger  said...

Derek, 我卻認為股評人先提醒你有呢隻股,你信唔信都好; 過兩日再講分拆及業績盈喜,股價又上左去, 散戶唔信都唔得啦 !

7:45 AM  
Blogger fourwong said...

最近又一例子:sun 報推介8276後一個交易日8276公佈廠房出事,時間佩合得岩岩好.好明顯有人收取利益.
點解icac唔做野!!!

9:34 AM  
Blogger gordon said...

澳門的未來發展,我所知還有15間酒店未起,因我大部份friend在澳門建築顧問公司及建築公司做事,可想將來澳門經濟如何!

5:46 PM  
Blogger ELVIS said...

Peter,

想問635為什麼把核心的玩具業務分拆,而不是將物業投資分拆出去(雖然利潤較高)?兩者的分別在哪裏?因為通常分拆都是想更集中把核心業務做好。thanks

9:32 PM  
Blogger Unknown said...

Peter,

終於等到 635 有好消息啦, 咁你睇目標價會升幾多呢 ?? 另請問它幾時公布中期業績 ? 請賜教, thanks

11:36 PM  
Blogger 小虎 said...

peter兄,你推介d愛股,258,635開始上升,所以話好股就不怕長揸,你出左本嬴後多左好多fans,不過我估有D人係冇睇開你個拉闊投資,所以買貴左貨,又唔知點好,又鬧你..人紅咗就係咁...哈哈哈.好似你最近推介下半年愛股,到咗你個目標價後下調,係入貨時機啦,你推介d愛股通常係你目標價後通常都重有30-40%升幅,低位唔入,係要升左幾十個%先入,真係唔明,順便想問下,我用i-機佬個e-mail你會唔會復我

1:37 AM  
Blogger Derek said...

崎:我係講緊春江鴨(內幕交易)今次利用傳媒的操作手法。

1:47 AM  
Blogger peter said...

635分柝玩具部分在主版上市, 證明有咁上下盈利. 目標價不如等中期業績宣布先講, 佢應會唱好自己. 我唔係咁鍾意佢的管理作風, 不過, 搵cigar butts有時唔計得咁多, 唔係又點會淪為cigar butts!!!
不過, cigar butts唔等於垃圾股, 連258都上到3元樓上, 可見cigar butts理論天下無敵, 不是peter作出來的, 是老祖宗Graham的功勞, 但巴菲特就唔係好跟呢套.
我就覺得搵倒cigar butts, 勝利感會大一點.

11:46 AM  

Post a Comment

<< Home