Tuesday, February 02, 2010

基金天王有料到

孔子雖好看, 但票房平平, 老闆話不是為了賺錢, 佢隻股票近日又無運行, 跌到更殘先買啦!
黃大哥告之imoney封面專訪華人基金天王張先生, 拿來看果然有料到, 原來張天王係低風險高回報的表表者,
剛好也與我地一齊看好湯臣, 看看是否都能賺大錢啦!
黃大哥叫大家計吓依家258市值幾多, 去年資金回籠有幾多, 就知道點解張大俠話是可以升幾倍的股票, 不過, 我就話川河好啲, 股價就已經靚好多啦, 所以我選川河係全年首選股票, 到價後套利, 依家可以繼續玩上落, 258要等大摩個沽盤收手, 不過, 我都相信黃大哥和張大俠, 湯臣日後升更多.
我對全球最新市況分析, 明早記得看頭條日報peter仔專欄.

3 Comments:

Blogger Tonie Ng said...

peter兄你好,
閱讀閣下博文已有一段時間,感謝你的推介為小弟帶來不少利潤.但礙於常奔波於中港兩地,兼且沒有google戶口,所以一直都沒有留言.現想請教peter兄,張江科技(600895)和258,281關係密切,近已跌破去年9月和12月的低位,我想在這價位入貨,希望peter兄能給點分析和意見.

1:53 AM  
Blogger peter said...

張江高科係平係貴我無研究, 佢曾經升得好勁, 有回吐都正常, 最大吸引力係佢手上有二十至三十間參股公司, 可以排隊係創業版上市. 今後有好多炒作理由.
你自己計吓佢預期pe係幾多, 太高味再等吓.
你如果有去上海, 可以去張江區行吓, 看看張江湯臣豪園最新情況, 呢處關乎三間上市公司利益.

10:43 AM  
Blogger Tonie Ng said...

謝謝!

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home