Sunday, September 19, 2010

《投資理財》再動筆 + 抵制日本貨

「投資理財」係peter仔講股成名之處, 今次又得卡哥約稿及滿足要求, 所以再次動筆(其實係打字), 希望佢地比個靚位, 做好啲宣傳. 咁你好我好讀友好!
現時, 工作量大不, 但算是在跨媒體擁有發表平台, 都不錯, 電視台(tvb創富坊每周一和周三兩次), 報章(頭條日報每周三和周五見報), 報章網站(hket.com周二至周五合共四次), 加上在全港發行量最高的財經雜誌撰文, 就更加正了.
還有這個網誌, 有時間還會上來發表.
問股票及其他投資? 最好係去hket.com.
講私人嘢, 來呢度發表, 答問題我就留番係hket.com好啲, 多啲靈感.
保釣保咗四十年, 激情雖不再, 但更加激氣, 四十年前提出罷買日貨現時想來當年係不切實際, 依家, 緊係唔好買日本貨啦, 啲yen咁高, 日本貨有什好? 去旅遊就不如去歐洲, 又平又正.
新口號: 奸人直pk 前原食屎狗!

15 Comments:

Blogger leonardo said...

Peter
You are right

4:42 PM  
Blogger Unknown said...

請問Peter兄今次暫定寫多久?
正打算訂hket.com

4:29 AM  
Blogger Ivan Pan said...

訂一年吧, Peter 現在有排做....hket不會放Peter走
350元抵到爛
就算一個月也值, 因為在HKET認真看資料認真學習, 一定賺回10倍
而且我們可以在HKET好好交流一下
無騙你

7:11 AM  
Blogger Pasu said...

IVAN兄說的對
坦白說我都是為了看peter的文章而"買"hket

peter最後果幾句我看完笑左:)
果然夠正直,敢言,我最喜歡peter就是這一點!

7:33 PM  
Blogger Ivan Pan said...

其實在hket peter那地方留言
自己邊留言邊思想, 也能進步, 會令自己成熟
更重要是有時候, 得到peter意見, 令自己慢慢各正途走, 不會走錯路
我當正peter係我師傅啦
有時一兩句意見, 令我一生受用

hket是一個很好的平台
現在我連經濟通的串流報價服務也有用
因為他的新聞比經濟通網快, 比其他公司串流服務既新聞好(不過就幾貴)

不是想擦鞋, 但這公司的人很多都很勁
可以在hket看到宏觀市場

當然Peter一定是我最崇拜的了
Pasu講得對, 我也喜歡他人又夠直

ps: 今天我沽到貨77 88了
清倉計數, 留著258(見Peter) 及 886 (4元也安全, 而且不多貨)
先套現, 之後再部處

9:16 PM  
Blogger HOI YI said...

標哥,提提你鷹美國際公佈於11月11日開董事會會議.

9:01 AM  
Blogger 投資吹水王 said...

以下是小弟的投資網誌, 請多多指教.
http://blowwaterj.blogspot.com/

7:37 PM  
Blogger peter said...

HOIYI, 我遲了閱讀, 錯失增持良機了, 但手上已儲了貨, 只等2.5元樓上陸續收割, 大勝一回合.
還有,258月底開股東特別大會, 你有空去嗎?

1:25 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,我諗黎唔到,最近老公開左間公司仔,由朝到晚都唔喺屋企,我就朝早帶個大女返學,放學又要我帶,又要買餸,細女跟到實,個個都唔肯跟,冇晒計!標哥,冇記錯你兩個女兒好大個啦,我先剛剛起步.股東會就交比標哥丙丙佢!

8:04 AM  
Blogger  said...

2368已到目標價,PETER兄你又再次大勝一回^^,1225衝了一輪後,係咁跌,什麼價位入貨較適合呢

9:04 AM  
Blogger peter said...

HOIYI,主婦的工作不輕啊, 還要炒股, 就好像我太太般, 我的小女兒只有五歲, 近日忙於搵小學, 我也要隌她去面試.
聰, 1225近期有沽壓, 跌多啲重好, 先玩三月年結嗰啲著數啲.

1:22 PM  
Blogger 老野 said...

完全支持抵制日貨! 打倒菅仆直人,前原食屎後原飲尿

中華民族真是一個不長進和自甘墮落的民族.廣州和香港,此時此刻仍有往日本的旅行團如期出發,有人在機場接受訪問說一點也不擔心,日本人很友善,應該很安全,不會像菲律賓一樣的.有報導指旅行團只要掛上”香港團”便會安全.莫非香港人不是中華民族的人?台灣也一樣,日本遊學團以安全為由,不去西安改去台灣,莫非台灣人也不是中華民族的(在下曾接觸過一些台灣人,他們說自己不是中國人,是台灣人)?

新一輩的中國人崇尚日本文化,電視台充斥著推崇日本文化的劇集和廣告,商店均以日式包裝和售賣日式食品作招徠,不論老幼,趨之若鶩,說句不好聽的,就算是一篤屎,只要說是日本來的,香港人都說好食.即使老一輩曾親身經歷過日本人的暴行,可是歲月隨著流逝和在耳濡目染下,部份老一輩的人也接受了日本文化.真是可悲.

在下認為日本人自從投降到今時今日的所作所為,對侵華暴行均沒有一點悔意,更不把中國人放在眼內,故此才多番挑釁,一再踐踏中華民族尊嚴.可惜中國人不長進,像一盤散沙,當權者各懷鬼胎,以致一再被人欺負,但中國人仍不以為意,繼續接受敵人的文化侵略.期望 Peter兄能多發揮影响力,提醒港人勿忘國恥,勿再媚敵自貶.

11:47 PM  
Blogger HOI YI said...

標哥,我同表姊都想問信佳國際你點睇法,佢都係3月年結公司,最近走勢都好橫行,想問標哥意見?謝謝!

8:59 AM  
Blogger peter said...

hoiyi, 1.78元收集, 打聽佢幾時開董事會, 到時估計會先爆升一段

1:52 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,完全明白,謝謝!

6:15 PM  

Post a Comment

<< Home