Sunday, March 07, 2010

三八投資大法

婦女大節, 祝各位妹子事事如意.
今日四點半在創富坊講三八投資大法,
hoiyi, 記得收看!!

10 Comments:

Blogger photograpprentice said...

Hi Peter, I watch your TV show everytime seems last year and watching your latest show right now. One comment, you say too much " lai kong la".

12:42 AM  
Blogger HOI YI said...

標哥,固定逢1,3一定睇嘅節目黎架!唔使講都自動自覺,坐定定!講真呀,真係袋錢落我哋個袋.我每日也登入hket.com閱讀標哥嘅投資坐標,開始有啲friends留言,相信會繼續增加!今日281有啲力水,258現價變得大落後?

1:05 AM  
Blogger tee said...

258 volume starts to build up, 應是最好召集啦 !

3:02 AM  
Blogger tee said...

sorry, 係最後

3:03 AM  
Blogger peter said...

thank you very much J, "lai kong la" "jack hei la", should be used as few as possible.
would try to improve myself.
多謝hoiyi和tee, 281又一次到目標價, 都未有時間套現添, 聽講佢有30幾個巴仙的張江微電子港會有動作, 詳情看明天的hket.com.
258, 我對黃大哥講, 升唔到四元我要收檔啦, 他話,至緊要派合理股息,又點止四文.

7:02 AM  
Blogger photograpprentice said...

標哥,加油!希望你愈做愈流暢。我日日都有棒你在hket場架! 加油!

7:35 AM  
Blogger peter said...

多謝多謝, 要更正小小, 暫未寫281新事, 先寫8要3不要法則詳情, 筆錄通常都精細過口講.記得看ET.COM,這篇要存檔呢, 係大師級水準(PETER仔又SHORT咗!)

9:48 AM  
Blogger Rocky said...

Peter 你好, 我都 subscribe 左 et 啦 (連埋 iMoney 個 plan)

支持支持

8:32 PM  
Blogger FUNG said...

標哥,我想問你對於258厘緊O既走勢有咩睇法?如果有意持有應該係咩價位入?目標價位係幾多?

6:57 AM  
Blogger Tonie Ng said...

標哥,多謝你上次指點,281,258 同張江科技我都揸咗等業績公佈再作打算.

11:20 AM  

Post a Comment

<< Home